قوانین محدودیت سرعت در آمریکا: نقش جغرافیا، تحرک و ایدئولوژی

مطالب دیگر:
طرح توجیهی تولید قطعات لاستیکی خودروطرح توجیهی تولید قطعات الکترونیکیدانلود طرح توجیهی تولید قوطی کنسروپاورپوینت ضربه و لگد در ورزشپاورپوینت پیاده سازی پروتکل هاي مسیریابی و امنیت در پروتکل هاي مسیریابیپاورپوینت علل نامه نگاري كوفيان و دعوت گسترده آن ها از امام حسين (ع)پاورپوینت سبک های یادگیری و روش های مطالعهدانلود طرح توجیهی توليد كارتن از ورق آمادهپاورپوینت بررسی روش های بازاریابی محصولات و خدمات پزشکیطرح توجیهی تولید کشتار گاه دامطرح توجیهی تولید کود کمپوستپروژه سازه های فولادی، ساختمان 4 طبقهطرح توجیهی احداث کارخانه ماكارونیپروژه مهندسي نرم افزار سيستم مديريت كتابخانه به همراه تحلیل رشنال رزبرنامه كار روي مجموعه ها با دو الگوريتم متفاوت در زبان ++Cبرنامه ارزیابی عبارات محاسباتی به زبان دلفی7برنامه نقاشی Paint به زبان دلفی 7تحقيق واقعیت مجازی، Virtual Realityپروژه مهندسي نرم افزار سيستم مدیریت كتابخانهپروژه برنامه نویسی سيستم اطلاعات دانشجويي يا دانش آموزي، به زبان ++Cطرح توجیهی احداث کارگاه کارآفرینیطرح توجیهی کرم ابریشم 400 جعبهطرح توجیهی تولید کمپوت و کنسرو 1000 تنطرح توجیهی تولید مواد پلاستیکیطرح توجیهی تولید و بسته بندی آبمیوه
قوانین محدودیت سرعت در آمریکا, نقش جغرافیا, تحرک و ایدئولوژی, سیاست حمل و نقل, محدودیت¬های سرعت, عدم سازماندهی, حمل و نقل|39005933|njt
باری دیگر یکی دیگر از فایل ها با عنوان قوانین محدودیت سرعت در آمریکا: نقش جغرافیا، تحرک و ایدئولوژی آماده دریافت می باشد برای دانلود به ادامه پست مراجعه نمایید.



چکیده:
محدودیت سرعت فدرال از سال 1974 در سطح سازماندهی گردیده است، تا اینکه در سال 1995 تصمیم گیری شد تا به ایالات محول گردد. با این حال، بحث سازماندهی در سال های اخیر مطرح شده است. این مقاله، اولین تجزیه و تحلیل اقتصاد سنجی عوامل قوانین محدودیت سرعت و واکنش های ایالتی پس از لغو می باشد. با استفاده از عواملی همچون تحرک، متغیرهای جغرافیایی و سیاسی، نتایج ما پیشنهاد کرد که جغرافیا منعکس کننده نیازهای تحرک خصوصی و اولویت های اجتماعی می باشد و یکی از عوامل اصلی موثر در قوانین مربوط به محدودیت سرعت، همراه با ایدئولوژی سیاسی است. علاوه بر این، ما وجود اثرات منطقه ای و زمان انتشار را نیز شناسایی کردیم. با ارائه شواهدی برای اولین بار در عوامل تعیین کننده سیاست، ما درک بهتری را از شکل گیری ناهمگونی محدودیت سرعت در ایالات متحده آمریکا مشخص کردیم و همچنین دلایلی را برای بحث در سازماندهی و عدم سازماندهی سیاست حمل و نقل ارائه دادیم.